divendres, 10 de febrer del 2023

L'ESQUIADA

Hola families,

A continuació us explicarem tot el que vam viure a l'esquiada.

El primer dia va ser una mica més rollo perquè vam passar tot el dia al autocar. Les primeres quatre hores van ser de camí fins arribar a Adorra. després vam arribar a l'hotel vam deixar les coses a l'habitació i més tard vam anar a pistes a llogar el material, però hi havien tantes escoles que no ho vam poder fer, vam estar molta estona esperant i ens vam avorrir una mica.

El segon dia va ser molt millor. Ens van ensenyar una mica de tècnica i cunya. Vam fer grups de nivell i vam aprendre moltes coses. Per la tarda vam anar a un supermercat per agafar el menjar que voliem. L'aigua era molt barata i vam arrassar amb molt menjar i xuxes.

El tercer dia, vam seguir aprenent. Per la tarda, vam anar a Caldea. Ens vam poder relaxar moltíssim.

El quart dia, vam fer una visita guiada per el poble on ens allotjàvem. Ens van explicar curiosistats sobre Encamp i Andorra.

El cinquè dia vam poder anar a un centre comercial a comprar regalets per les families.

Finalment, l'últim dia, vam esquiar tot el matí i després de dinar, amb molta pena vam tornar cap a Castelldefels.